Lördag i Kungälv

Ja här sitter man på kanel bullens dag och företaget jag jobbar på har inte bjudit på en enda kanel bulle !!

Kanske lika bra när jag känner mig alldeles för rulltig ändå, måste gå ner några kilon så man känner igen sin egen spegelbild.
Börjar känna att det är dags att ha en riktig tjej helg snart, behöver skvallra och ljuga lite känner jag.  Vilka vill man skall med då , Cia,Tina, Tessan,Wera jag inga fler tror jag, kan bli lite för många att överrösta. He he he ....

Nä ikväll skall vi och bowla med Orovic och fam Failey skall bli ball, sen skall vi ut o käka ngn stans vet inte var men det ordnar sig.( Kanske La gondola de har bra familje restaurang.)

I alla fall så har Kungälv dött nu när kl. är 1430 och alla är hemma och pysslar lite innan de skall iväg på ngn trevlig grej, måste säga att Kungälvs borna är så trevliga, de verkar alltid hitta på middagar och fester ihop.
Blir lite sugen på alla våra gammla vänner från Argentina o Sydafrik samt france, kan få ett sug på dessa människor ibland. Vår vänskap lever kvar men vi ses aldrig, minnena av alla börjar tyna bort och det skulle vara på tiden att träffas känner jag. Har fått dille på en låt som kidrock.com har All summer long samt Roll on helt JÄVLA fantastiska låtar,Roll on är faktiskt min bästa låt just nu den känner jag verkligenmed.

Snälla lyssna på dem på texterna!!!!  mmmm de är så goa.
 
(Anna-Karin kommer du ihåg att vi alltid sa att   -När vi blir pensionärer skall vi bara sitta och skratta åt hur kul vi haft i vår ungdom   och bara minnas.......ít´s all love and good times)

Nu får jag lämmna min nostalgi och städa iordning butiken så Linda inte blir arg på måndag, ha en underbar helg och kom i håg ... Det är de enkla sakerna i livet som vart och när som är viktiga.

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0