10 feet

hej hej hallå !!

Fredagen var en underbar dag, jag och min kollega startade den strålande höst  morgonen med en kaffe latte 0900  på mysiga Da Matteo sen knatade vi iväg för att kolla in en super hemlig sak ; ) som vi återkommer om senare,,,,,
När det ärendet var avklarat stack vi iväg till Sweet Chalmersgatan 17 för att träffa 10 Feet och beställa jeans med leverans jan-feb. Den nya agenturen som har tagit över 10 Feet är super trevliga och proffsiga vi fick se de nya olika modellerna och snackade lite strunt. Ni kan se säljarna Malin och Claes på bilden här, kolla även in några av de naajsiga jeansen vi beställde. Sweet är stora fan av 10 feets jeans. Personligen tar jag nästan inte på mig andra jeans, de sitter skit snyggt och kvaliten är riktigt bra. De svarta strech-slim som jag köpte för 5 år sen är still going strong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0