En dag i butiken



I dag har jag haft en skön dag i den lilla butiken inne i Göteborg, vi öppnar kl. 11.00 tom. 18.00 så det blir ingen stress dessa mornar. Som vanligt börjar man med att städa och plocka och första kunderna börjar trilla in. Det är alltid lika trevligt när det kommer kunder som har handlat inför helgen och de kommer ner och berättar vilken succe deras outfit gjorde som de inhandlat hos oss. (MMMMmm då myser man och blir lycklig) Jag och min kollega har suttit och funderat över vilka grundvärderingar vi har i företaget och den första och största blev att vi alltid skall känna att vi tycker det är kul att göra det vi gör. Det är mycket planering som skall göras nu under hösten och det är så skönt att fått gjort det nu i helgen, vi satt hemma hos min kollega i hennes nya superfina hus fantastiskt!! vi satte oss på lilla altanen och eldade i kaminen medans vi spann våra planer inför höstens race. Det blir till att köra igång en liten kampanj med våra fina påsar som alla får när de handlar hos oss, vi skall ha ett litet jippo under Näset dagarna som är nu på lördag 13/9 mm. mm.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0