Helgen

Nu måste jag berätta lite om min helg som svischade förbi som en kall hink i fejjan,

fredag kalas hemma hos familjen Failey hur trevligt som helst deras stora pojke Alladin fyllde 18 år och det va god mat och vin. Hur svårt var det inte att hitta en present till honom ??? Sketa svårt kan jag berätta men till slut hittade jag en Bondelid tröja som va ny för hösten tyckte den va schysst så jag slog till på den. Stressade sedan hem för att fixa mig lite lagom mkt, trodde i min naiva hjärna att när min man sa att vi skulle gå kl 1930 så skulle vi verkligen det. När tror ni han kom hem efter sin träning?? Långt efter att jag redan dragit till kalaset käkat där och tårtan skulle fram DÅ kommer my MAN ... helt otroligt han är helt   ###%6(/8))9)))) piiiiiiiiiipiiiiip.... knasigt. Efter 2 glas vin och super trevligt började folk dra sig hemåt så vi gjorde som dem lullade iväg nöjda.

Lördag jobbade i Kungälv till 1500 stressar för att hämta min mans gudbarn för att barnvakta över natten till gullungarna Nicola och Milla, körde Bobbo & Wera till bröllops fest och sedan hem för att fixa middag odyl. Kl 1920 kommer mannen hem och vi tar en promenad till 5gott med kidsen för lördags mys. Ingen av ungarna ville gå hem så det blev till att kånka på axlarna och hänga gnälla och lipa gud vad mysigt det är med barn speciellt 4 st samtidigt. MYS MYS
Sen lägga barnen som var fantastiskt snälla och goa, sätta sig framför TV glo lite apatiskt för att sedan gå in i coma och släpa sig till sängen. 

Söndag morgon fixa frukost klä på 4 ungar grundmåla del av huset köra mamma till tåget puuh,,,, nu är kl 1300 hur fan gick det till??    Är helgen snart slut ???

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0