090401

Min lediga dag !

Nu är min lediga dag slut snart och jag längtar faktiskt till imorgon för då blir det jobb och det gillar jag!

har haft en riktigt soft dag med en sväng på stan och sol, kollat in lite butiker och fått massor av inspiration ååhh såå mysigt. Jag har en liten runda som jag gör ngn gång i månaden se nedan:

1. Stor take away Te från da matteo

2. Promenix upp mot magasins gatan in på små gatorna och upp till prickig katt

3. In på Iems och vidare till Marrakesh

4. Sen till grönbergs interiör,,,,, ååhhh my god jag vill bo där !

5. Ner till engelska tapetmagsinet och vidare till små butikerna Milk and honey Casa Linne osv.

Denna rutt kan jag verkligen rekomendera om man vill se lite annat än NK och Nordstan !

Solen skiner och alla människor blir lite vackrare och gladare inkl. my self
Kramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0