090402

Hej kära ni !

Idag är ännu en underbar dag, vi har fått massa kuliga saker från Pieces idag,  vi är lyckliga. Det är ju första gången för oss och det är ju alltid en speciell känsla ; ) Skall våra kära kunder gilla eller dissa ? Klart att de kommer att gilla men ni vet vad jag menar, jag visar en bild nedan på dessa underbara trosor som inte bara är sköna utan vällldiiggt prisvärda
49:-/ st eller 3 st = 129:- är inte det fantastiskt ? Det kommer fortsätta rulla in saker från Pieces så detta är endast ett litet smakprov. ( mums.. !)
Annars så har jag och Johanna haft en ganska soft dag med mycket skratt och garv, imorgon skall vi jobba i GBG det va sååå längesedan jag va där så det ser jag fram emot.




kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0