090414

Hej igen !!

Det blev vinst igår tjooohooo Qviding vann och fruarna pustade ut inför en lugn vecka  ; )  Hur kul som helst att träffa Frida och hela hennes famil,j ungarna hittade varann direkt och vi surrade som om åren inte sprungit fram ( Kul Kul ) Det värmer alltid att träffa vissa människor har inte ett tråkigt minne av tiden vi haft ihop helt underbart att få ha det så. ( Gäller min Erica oxå kram till dig ; )


Nu skall ni ta och lyssna på en av mina absoluta favvo låtar just nu , ni vet att jag är en succer for romance !  

Lyssna på hans underbara stämma 

http://www.youtube.com/watch?v=m96wyXQsfT8



Kommentarer
Postat av: frida

HAr vi bäddaat in vår Åbo-tid i rosa moln? Jag har också bara fina minnen. Så roligt vi hade det! Ja vissa människor kommer alltid sitta i hjärtat och att tiden går spelar ingen roll. Blir lite tårögd bara jag tänker på er. kraaaaaaaaaaaam

2009-04-15 @ 07:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0