Första ögonblicket !!

Hej !

Ibland händer det , ibland får man en känsla i kroppen ibland vet man, ja denna lilla tjej fick mig på fall för 1 år och 5 månader sedan. Hon kom in i butiken med sin mor

och Jag frågade:
 
-Vad ska ni göra idag då ? Då svarade den lilla gullunge på 2 år

-Jag ska köpa en Pelleglin
  
-Jaha, vad är det då ? Hon tittar på mig med sina söta ögon och svarar

-En glass

Då fattar jag att hon menar Piggelin vi skrattar, sedan den dagen är hon min absoluta favvo unge, hon hälsade på häromdagen och ville inte gå, så hon fick stanna hos mig och "pussla" som hon kallade det ( Pyssla ) Det är underbart att 1,5 år senare är hon fortfarande en liten solstråle som kommer och förgyller mina dagar.



Kramen
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Ja visst e hon söt.Tuva=). Ett riktigt litet charmtroll. Troserna var grymma, kommer o köper nga par imorgon=).Kramen damen

2009-04-08 @ 11:31:26
URL: http://smatufft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0