Kväll

Hej hopp !

Efter en fantastisk dag ligger jag och min älskling med varsin dator och jobbar lite, i bakgrunden har vi X-effect MTV på helt knäppt program, men snacka om att människan är lätt lurad. Har ni inte sett det börja inte man blir lite irri faktiskt för man kan inte sluta titta på idiotin. ( Är det ett ord idiotin?)

Hur som helst så hade min son match idag och jag stressade för att få se han spela, jag och en annan mamma står och tittar hejar och lever oss in, bredvid står kackel tanter ( andra mammor ) och surrar om allt och inget kollar inte på matchen alls och helt plötsligt säger den ena mamman -Vem står i mål nu då ?   Alla mammor tittar mot mål och de andra mammorna utbrister -Det är ju din son !!!
Tanterna börjar as garva och det gör jag oxå fast jag tänker stilla -Herregud hur självupptagen kan man bli ?

Mmm lite så kan det vara ibland,   man är inte härvarande, skillnaden på att närvara och härvara är STOR.




Ta hand om varandra
Kramen






Kommentarer
Postat av: frida

Jag kan se vilken härvarande och engagerad fotbollsmamma du är!! Men du har ju haft mycket övning vid sidan av planen. Du har ett försrång på de andra mammorna, du fotbollsfru. asg



Kram kram!!



Ps här är vi också vid var sin dator. Fast jobbar gör vi inte. Eller räknas Jockes spel som jobb? Hm...nä det ger inga pengar ju.



Sov gott!

2009-04-16 @ 22:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0