090818

Modemässan !!!

Hej alla , ni är jag tillbax från S-holm och modemässan ,, ja summeringen får helt enkelt bli att Köpenhamns mässan är  100 000 ggr bättre ..... säger inte mer än så ; )

Men vi hade såååå kuuul alla fall jag och Tina vi garvade redan på vägen upp med SJ  vi hamnade i Bistron med en räkmacka och vin,,, där blev vi sittande hela resan all personal kom och snackade med oss och det va hur kul som helst. Mats som jobbade i Bistron berättade roliga historier hela vägen upp och just denna skall jag dela med mig av för den vä kuligast:

Vad är en finsk kvinnas bästa ålder ????


























Svar: Sugosex



hahhahahhahh vi garvade som bara den för jag har aldrig hört den förut.


Jag fortsätter berätta om resan imon för nu blev jag lite upptagen ,,, men det va mkt TOK !!!!!!!!!!!!

KRAMEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0