090824

Hej hej Måndag !

Härlig helg med massa trevliga aktiviteter ! Ser genast fram emot nästa helg för ledighet och umgänge hurra hurra vad det va underbart att vara hemma hela helgen,,,,,,

Idag har det vart en kul dag oxå !!  morgonen började med ett samtal från Ed Hardy skor vi bestämde träff imorran bitti för inköp av dojjor  LOVAR att lägga ut bilder direkt imorran så ni får njuta av skönheterna vi beställer.

Jag har fortfarande inget internet i K-älv så jag bloggar när jag kommer hem hoppas att det strax skall vara löst 

Nu är det Lipstick Djungel som gäller för hela slanten,,, Älskar den serien, har ni inte kollat in den så gör det  Måndagar kl 2100

Kramen


Kommentarer
Postat av: frida

Kul med skor i affären!



Jag älskar Lipstick jungle och har redan sett alla säsonger och längtar efter nästa! :) Vill gärna komma ner och se hur ni har det med stora altanen och så, det får bli när ni har ledigt. Hojjta när det kan passa. :)



Kram

2009-08-25 @ 07:09:40
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Annika

Haloj..hann inte in till dig idag heller..shit va mycket det är nu!! Har Ed hardy kommit idag?? såg dom snygga dojjorna..I like!!



Och jag älskar oxå Lipstick jungel..vill bara se mer när det slutar!!!



Kramen damen..!!

2009-08-25 @ 21:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0