090831

Måndag Back to Work !

Hej hopp alla glada nu är jag tillbax i k-älv ! Har haft en intervju med en tjej imorse som kanske skall börja hos oss ( Hon verkar helt super go , jag gillade henne !!! )
Skall träffa en tjej till och sen får vi se vem som blir bäst lämpad att börja hos oss på Sweet ; )

Dagen har varit bra och effektiv men är lite stressad över Näsetdagen som infaller nu på lördag med start kl.10.00 shit vilket projekt vi dragit igång !!!
Jag talade jsut med Cia som sa till mig att jag måste lära mig att sitta på händerna när jag e på möten för att inte sträcka upp handen och anmäla mig för massa x-tra arbeten...... hahahahhihihi jag kan bara inte låta bli !! !!! 
Så nu har jag då Projektat med Projekt Näsetdagen tilsamans med Hank i drygt 3 månader och vi verkar få till det riktigt bra naturligtvis så lär man sig hur man kan göra till nästa år osv. men det är en första gång för allt och man lär sig massor av att leva ,,, har ni tänkt på det ?

Nu ett litet smakprov från vårens desigual :


Sjuukt snygggt eller hur ?

kramen




Kommentarer
Postat av: frida

Ja verkligen fina väskor. Kul med lite färg och mönster. Jag blir lätt helt svart på höst och vinter.



Spännande med nyanställning. Säg till om ni behöver folk senare, typ januari. Jag hade gärna jobbat för dig! :) Du måste vara världens bästa chef.



Kramis!!

2009-08-31 @ 16:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0