090205

Hello !

Shit idag ser jag inte klok ut i ansiktet för jag har haft en hemsk huvudvärk i 1 dygn ! Är helt svullen runt ögonen och blekare än  vanligt. Hela natten har det pulserat i skallen och jag har inte sovit bra alls.... Men efter 2 kannor kaffe imorse och en skön promenad blev det lite bättre.

I helgen åker vi på mässan i Köpenhamn och om ni bara visste hur kul vi har där ! Jag tänkte försöka mig på att blogga från mässan så håll ett öga på bloggen i helgen för det brukar bli helt crazy ..... hihihi.

Idag blir det en omstyling av butiken är så j---la less på vår rea som är kvar !!! skynda och fynda det är go bitar kvar !! jag är så trött på dem så kom och ge dem ett hem med kärlek.

Min outfit idag är denna underbara klänning från Desigual 999:- finns i flera färg sättningar kolla in i webbshop !
Nu skall jag sätta igång och röja kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0