090212

Sport lov !

Hej har varit hemma med mina små en dag och haft sportlov ! Såå mysigt vi började tisdag kvällen med hockey Frölunda mot Brynäs  4-1 det är riktigt kul att kolla hockey eftersom det händer så mycket runt arenan. Roligast var när Frölunda gjorde mål och hela arenan skriker, raketer blåses av och Jätte flaggor sköljer över folkmassorna.

'Onsdagen blev en tur till Borås badpalats, det va helt nytt för mig men himla trevligt ställe vågmaskinen fick alla att bli barn på nytt !!!!

Sen bar det av till Donken, what a day !!

Nu är jag här i Kungälv igen och har äntligen fått in dessa hårband jag tjatat om tidigare kolla in bilden kramar


Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Jättefint hårband!

Så bra att ni har haft ert lov denna veckan, då borde det vara lugnt i GBG nästa vecka då vi har vårt. ;-) Vi ska ialla fall till lek o Buslandet på tisdagen. Jasså Borås har ett bra vattenland?



Kan du kolla din kalender och boka in en träff med oss snart?

Kram!

2009-02-12 @ 14:12:24
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0