090213

Fredag den 13:e !

Idag började dagen med inköp hos VILA , sen iväg till Kungälv för att städa lite och fixa till en aning rörig butik efter en hektisk vecka. Jag började skylta om i fönstren oxå eftersom 10 feet äntligen börjar att rulla in igen ! Jag fick en kartong med varor som är helt outstanding. Jag har lagt in en bild på min absoluta favorit klänning nedan : Endast 899:- 
Vi fick även hel kaxiga jeans med jordens boot cut.... skeet coola ! de är lite must have nu för våren så skynda ! 

Annars har vekan mest bestått av planering inför resan på onsdag skall bli såå kuul ! Ingen aning vad jag pratar om ? Nä just det kanske jag inte berättat ! Min kollega och jag sticker till världens enda stad i 2 världsdelar för att träffa ett visst märke som vi skall få titta lite närmare på .................Jag lovar att blogga hela resan denna gång, sist blev det inget pga. Tini WInin glömde datorn hemma ( hon börjar bli gammal ) hihihih. Vi hörs imorgon 

KRAMEN
 

Underbar passform för alla kroppstyper även min vill säga  : ) 

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt underbar klänning!

Ha en bra resa. kram!

2009-02-14 @ 07:14:51
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0