090119

hej !

Vilken låång  helg det varit ! Känns som den aldrig skulle ta slut.
Men äntligen är måndagen och den nya veckan igång.

Jobbar i Kungälv idag och vi har ett rusk väder alà GBG style, en liten summering av helgen då va jobb på lördag sen hem till kära vänner mat och slappade i deras soffa glodde på Guld P3 galan som i mitt tycke va helt värdo. På söndagen blev det till o slappa i sängen fram till 11.00 hur sköönt som helst, lite tapetsering och käk sen in till Linnè för en kaffe med kompis+ barn.  Sen hem och göra mer hushålls sysslor !( MMM inte konstigt att helgen kändes lång.

När jag blev trött satte jag mig i soffan och tog fram ett gammalt projekt som jag påbörjade för 7 månader sedan ,(heheh har några sådana....)

Detta är en kul grej , jag har sparat min sons alla gammla Ralph Lauren tröjor och syr ett lapp täcke av dem, har även tröjor från min man och dotter i detta täcke så det blir nostalgi och minnen i detta överkast ! Min man är en så kallad Polo fanatiker och handlar nästan bara sådana till våra barn så det finns med lappar från tröjor som barnen tog sina första steg i och sket ner första blöjan i, hi hihi.

Ikväll skall jag måla om mitt vardagsrums bord som jag planerat i 2 månader nu !! Ikväll blir det av skall lägga in en bild före och efter jag lovar. 

Nu skall jag jobba lite.... kramar så länge

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej!

Jasså du såg att jag var inne och kikade nu? ;-)

Vi kan nästan när som helst så ni kan väl kolla ert schema och se om det finns en lucka någon gång? Det var väl flera år sedan!



Kul att kunna avsluta projekt. Låter jääteroligt med täcket. Visa bilder!!



Kram



2009-01-19 @ 18:05:20
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0