Gröt Frukost!

Ja jag försöker leva ett sundare liv med bra mat och motion, nu när jag närmar mig 33 så har gravitationen tagit tag i vissa delar av kroppen. F-n säger jag bara ! Varför ? Min bild av mig själv är fortfarande 22 år med tajt body !!

Är det faktiskt så att man behåller bilden av sig själv som man var nöjd med en gång i tiden ? Fastnar den bilden i hjärnan och stannar där ? Hmmmm......  ja kanske är det så att den positiva bilden av sig själv slickar egot livet igenom och tillfredställer sig genom en lögn ? 

Nä min självbild måstekomma till insikt:  -Jag har dubbel haka och strlk. 40 se det framför dig Linn ...(Affirmation dagligen) Jag bantar inte jag lever nu sunt och äter rätt på fasta tider och imorse tog jag en lång promenad det är härligt att vara snäll mot sig själv. 



  Jag har fått så mycket nytt i butiken så jag inte hunnit skriva men kolla in bilderna det ligger på web shoppen efter helgen !! Kram

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Ja så är det, en bild av hur man såg ut när man mådde som bästa fastnar och naglar sig fast i huvudet. Själv väger jag fortfarande 53-55 kg. ;-) Jag måste komma ner till dig och shoppa någon dag!

2009-01-29 @ 17:15:43
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0