Idrottsgalan !!!

Satt och kollade på idrottsgalan igår och zappade lite mellan kanaler, tyckte inte att idrottsgalan va så bra , jag messade till min man som satt på galan och undrade om han hade tråkigt ? Jag fick till svar att 

-Känslan som är i Globen förmodligen inte nådde genom rutan, för det var en mäktig upplevelse, svarade han. 

Okej tänkte jag och kollade mer härvarande på Idrottsgalan och snart rann tårarna ner för kinderna ...... Oj vilka prestationer tjejerna och killarna gör började jag tänka,  insåg att maxa sin kropp till det yttersta för att kunna prestera inom div. idrottsgrenar måste vara ngt utav det svåraste som man kan göra, ( Jag som inte knappt klarar att gå ner 5 kilo)

Hur som haver var Carolina Kluft bäst !! Hon var ovanligt vacker hade snyggast kläder och höll ett underbart tal (Lille-skutt liip i soffan.. ; )  

Jag tycker dock att Kallur borde vunnit Jerring priset ! ( Hon hade snyggast frisyr oxå)

Anders Hägg tlf. VD svenska spel fick inte sagt mycket och ändå skänkte de 1,3 miljarder ! Hmmm 
Ordförande som emot tog priset måste byta frisör kunde inte sluta störa mig på att hennes hårspännen som syntes överallt och att frisyren var ihop slängd på 2 minuter ,,, Allvar ! fixa till dig lite ! 

RIGHT !


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0