Made in Sweden

Ja jag tycker det är ett bra program och att Laila , Bagge och Andreas är goa människor verkar det som.Men jag kan inte låta bli att få bilder i huvudet på att Andreas Carlsson är Gay ! Jag ser han tillsamans med Fredrik Ljungberg i mina tankar ...... ja jag är knäpp jag vet, men jag är lite av en häxa oxå som kan se sånt inga andra kan. ( Svär..) 
Så vi får väl se om sanningen kommer fram ngn dag ...

Annars har jag haft fullt upp i butiken idag *Ler* det är så härligt att få hjälpa tjejer att hitta kläder ,, haft
härliga kunder idag som hittat kanon plagg på rean, som börjar försvinna vi har inga kläder kvar snart HJÄLP !
tur att mässan är nära puuuh! Skall bli as kul att handla in för våren och sommar samt höst. 

refererar till det jag skrev om Obama igår och kan bara säga en sak -Kolla in börsen !!! Sååå jävla kul att det äntligen är lite Bulls market:: I´m all in heheh....

Nä nu skall jag käka mina rester som jag har med, idag blir det lax med ingenting .....( Hård banta inga kolhydrater) 
Har faktiskt tappat 1,5 kilo yeehha det sporrar när man börjat märka av bantningen.
kram på er
Se hela bilden
 

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad har du fått det ifrån att Andreas är Gay. Man kan inte gå runt och förstöra folks dagar. skärp dig.

2009-01-22 @ 15:06:26
Postat av: Frida Jensen

Haha du är för rolig du din häxa!!

2009-01-22 @ 15:59:17
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0