Trööök dag....som man säger i GBG

Ja fy vilken tråkig dag det varit idag, tiden står stilla känns det som. Men för en liten stund sedan kom det ett paket på posten med blusar från Object då blev livet lite roligare.

Tror att det beror på att min man är borta och jag inte kan sova om nätterna som gör att jag är på lite dåligt humör som tur kommer han hem !!!!  Jag liksom ligger och vaktar huset och inbillar mig att allt möjligt skall hända, helt knäpp blir jag.( aLLTså lite knäppare än vanligt då )

Annars så försöker jag fixa med lite papper på kontoret här i Kungälv och det är typ as tråkigt........................  hmmm kanske dags att ändra attityd ??

Ja över till ngt kul nu då.

'Vi skall få en praktikant som skall vara hos oss 3 dagar i veckan i 2 veckor till att börja med, det känns så kul för han skall hjälpa till med vår webb shop som ibland blivit lite lidande när jag och Tini Wini har haft mkt att stå i.  Att det är en kille är extra kul för vi är bara tjejer som jobbbar hos oss,( stackar killen tänker ni ) nä för vi skall vara såååå snälla med honom så han kommer vilja stanna längre hos oss.

vi höres snart kramis

Kommentarer
Postat av: Frida

Kul med lite nytt blod i butiken kan jag tänka. Och du kommer säkert att vara så snäll mot honom.



Är du där varje onsdag? Fler dagar i veckan med kanske?

2009-01-14 @ 17:37:05
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0