090708

Hej Fina !

Vilken utomordentligt härlig dag vi har idag ! Massor av folk behagligt varmt och nya varor i butiken kan det bli bättre ?

Dessutom har min man överraskatt mig med supe middag till tonerna av UNO Svenningsson på lyckorna bryggan ikväll jag ser verkligen fram emot detta, jag verkligen älskar UNO han har underbar musik ,,,,,,,ikväll skall jag sitta med god mat min kära, UNO och havet som glittrar i bakgrunden, Shit vilken romantiker jag ÄR !!!!! Visar bilder imon ; )

Ni då vad har ni för ER ?



Kramen

Kommentarer
Postat av: frida

Åååååååå vad mysigt! Hoppas att ni har en trevlig kväll och blir bra uppassade där nere. Synd att jag inte hade koll för då hade vi gjort er sällskap. Fast då hade det ju inte blivit så romantiskt. ;)

2009-07-08 @ 21:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0