090710

Tonåringar med lån

Sorry för dålig uppdatering men jag har haft data krångel och skall lägga in bilderna från UNO senare ikväll !!!

Jag har sprungit benen av mig idag för det har varit mkt folk hela dagen super KUL !!!!!

Men kan villigt erkänna att nu är jag trött som bara den , det får bli en lång varm dusch när jag kommer hem och sen krypa ner under duntäcket för att gosa med min kärlek och kolla på film mmmm längtar.

Ni skall se hur det ser ut hemma hos oss nu när barnen är borta inte klokt hur rörigt det är ! Jag har alltid trott att det va ungarna som stökade ner mest men tydligen är det vi som är gris-pellarna i familjen ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (Ja vi har bara haft det underbart och betett oss som 2 tonåringar i flera dagar nu)

Vi satt och pratade över en pizza härom dan och konstaterade att det känns som för 10 år sedan, alltså vi är fortfarande 2 fjunisar fast vi har lån hihihihi
(ganska gött att få känna så en vecka, barna-sinnet kvar men man kan ta allvaret i vuxen livet oxå ; )

Nu skall jag göra i ordning för morgondagen här i Kungälv största
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0