090504

Trötter !

Ja idag är jag en seg råtta för student uppvaktningen igår blev hur kul som helst ! ja tydligen skall det drickas öl & vin rööj röj osv. (så va inte min student, det va mat, tårta, presenter, niga och fotas) men nu är tiderna annorlunda,,, här satt vuxna och ungdomar och drack alkohol, rökte och diggade 50 cent ihop. Hel ballt  !!!!!

Så hela familjen tog sovmorgon till kl 0900 gött e de.

Tapetseringen gick åt skogen !!! jag började skära i ordning våderna när rakbladet blev slött, istället för att sätta in det nya så tar jag rakbladet i handen och börjar skära. Naturligtvis slinter jag och skär upp fingret ordentligt !!!!! Blodet sprutar ungarna skriker och jag börjar skratta ...... helt knäpp ; ) vi sköljer fingret och lägger is aloe vera och bandage.
Imorse såg det helt ok ut så nu har jag bara plåster ( 2 stora ) 

vi höres under dagen nu kom det massa folk

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0