090615

Hej kära !

Sorry för bloggtorkan, den har varit x-tra lång denna sväng men nu är jag tillbax.

Idag måndag fick jag ordning på butiken efter 15 kartongers leverans i fredags kl.1700 , åååhhh sååå kul att få 15 kartonger på en fredag när man laddar för att gå hem och göra lite helg mys, det va bara att hugga i och fortsätta på lördagen. Mycket fint har kommit och butiken är proppad med snygga grejer, alla kunder berömmer oss och handlar som bara den. ( KUL ; ) 

Veckan blir en kort vecka och jag skall åka till Stockholm med familjen för midsommar firande skall bli gööör sköönt ! Mina gos ungar ser fram emot att träffa sina mostrar där uppe och gå på skansen. Nu skall jag försöka få i hop morgon dagen har utbildning, barn och fotbollskola på schemat mellan 08.00- 10.00,  - Har någon en kloningsmaskin jag kan låna ?  Shit vad det kan bli mycket på en och samma gång ibland som tur är har jag goa vänner som gärna rycker ut och hjälper till när jag lyckas göra trippel bokningar hihihih. Vi höres imorran .........

Kramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0