090618

Torsdag !

Vilket väder ! Vaknade i morse av att det smattrade på taket av regnet, ganksa mysigt faktsikt ; ) Tills jag kom på att ungarna skall till fotbollslägret,,,,, stackars krakar spela fotboll i galon byxor hihiihihi. Eftersomn vi inte hade bråttom låg jag kvar och glodde i taket lite och ganska snart hör jag små fötter komma och bombarderar sängen. TJOHO GOD MORGON , friden va över och kuddkriget bröt ut hahahhah ungar ........

Nu är jag i K-älv och det blåser och regnar, jag hoppas morgondagen blir fin så vi kan dansa runt midsommar stången på skansen.

Nu skall jag jobba lite med webbshoppen solong kortkalsong
kramen

Kommentarer
Postat av: [SOFIA - FOTO & DESIGN]

Hejdu!

Kikar in för att önska dig en härlig kväll :D

Kram, Sofia

2009-06-18 @ 22:02:55
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0