Go kväll !

Dagen ......

Dagen har varit härlig och fylld av intressanta möten, utbildningen gick fint fast jag höll på att somna ett tag.
Sen på ef. åkte jag och min R ut till freeport för att shoppa tränings outfit till mig. guud vad Freeport vuxit och blivit kul !
Massa nya affärer som jag missat, senast jag va där är nog ett år sen. Vi strosade omkring och kollade in både Adidas och Nike, det blev på Nike jag köpte mina grejer endast för att personalen va såå trevliga. Mitt mission va att handla super billigt bara för att som min man sa - Lägga grejerna i garderoben.! Ha det skall han få för men bara för att om det inte kommer användas flitigt så grämer jag mig inte så mycket ! Som över träningskortet på Gymnsaium för 5000:- som nyttjades 1 gång.
Inte bra !!!!


Så detta shoppade jag för totalt 585:- vilket super kap eller hur ? 

jogging skor 300:-
Brallor 120:-
Sport BH 120:-
Tröja 45:-




Tycker redan jag ser smalare ut eller hur ? 
Min lilla F sa till mig - Ska DU va en sån där sportig tjej nu mamma ? 
Ja vad svarar man på det? För tillfället i alla fall JA

kramen

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Vad du ser hurtig ut.

Kram.

2009-06-18 @ 10:33:23
Postat av: Erica W

Ja,ska du bli det??? Jag gissar att du ska börja jogga eller? Jag har varit så lat dethär senaste året men nu har jag också fått ett årskort till M&M så nu jääklar!!! Har varit redan tre gånger den senaste veckan och igår på Salsa timmen. Kul var det men jag såg för hemsk ut i spegeln när jag försökte snurra på rumpan som danslärarn:) Men jag ska inte ge upp för svettig var jag och trött efteråt så nog brände jag några kalorier i alla fall! Så jag skulle gärna komma ut på en "länk" med dig!! Glad midsommar!! Kram

2009-06-18 @ 15:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0