NYTT NYTT

Hej Kära Ni !

Massor av nya saker i butikerna och det är sååå mycket snygga saker att man mår illa och inser att jag kan inte köpa allt !
Har idag haft flera kunder som stått med svett pärlor i pannan och funderat vad de skall välja bort för att kunna köpa det andra HELT GALET.  Min absoluta favorit är denna klänningen som är helt sjukt vacker jag grät när den äntligen kom till butiken för den är sååå efterlängtad. Vad tycker ni ? Finns det någon fest där denna inte skulle blända alla andra ? 
Svaret = Nej !

Jag kommer inte låta någon köpa den för ett bröllop för bruden kommer försvinna, skall göra en röd triangel med texten: Får ej bäras vid andras vigsel !






Annars kan jag berätta att vi är inne i en fas av klarsynthet på vårt företag vi övar oss på att se klart och att inte tala om för andra hur de skall göra eller tycka. Vi respekterar alla och dömer ingen ! 

Kramen


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken snygg !!

2009-03-18 @ 00:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0