Sovit

Hej Bloggen !

Ja jag har faktiskt sovit i 1 vecka nästan men nu är jag tillbax med nya krafter och laddad till 1000 igen. 

Min mor har alltid sagt att jag är som en katt, jag kan röja runt i 200 och sen bara kasta mig ner o relaxa för att samla nya krafter. (Men efter månaden februari så behövde jag 1 veckas vila) Nu kör vi igen och jag har redan börjat med att uppdaterat webbshoppen med massa nya kläder så välkommna in o kika !

Vad som annars händer i företaget är massa nya vår kläder i rullning, har inte hittat några underbara vårjackor så hör av er om ni har tips ! Vill ha korta jackor är såååå trött på långa jackor så jag måste kräkas lite .......... '

Vi har massor av färg denna vår, härliga klänningar från Desigual och snygga toppar från 10 feet.

Nästa stora projekt nu är att vår Sweet Club kommer att utvecklas massor, med nya fräscha nyhetsbrev och club kvällar kommer det bli ett starkare samband mellan Sweet och er för vi gillar er sååå mycket .   Jajaj nog smör jag skriver igen i morgon Kramen 

Kommentarer
Postat av: Frida

Kan man få en personlig styling kanske? Skulle behöva en extream make over! Ser ut som en svartrockare.

2009-03-09 @ 21:43:44
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0