090505

Ingen vanlig dag !

För det är ingen vanlig dag för det är min födelsedag hurra hurra hurra !!!!!  Hej kära ni Jag säger f-låt och här är jag igen, jag har haft lite blogg torka och nu är jag tillbax med ny energi.

Ibland blir man bara helt tom i knoppen och slutar tänka och så har jag haft det nu i några dagar ,mycket som händer och jag måste få vara i fred med mina egna tankar för att reda ut känslor och sånt. Men nu tror jag att det är dax att krypa ur grottan och komma tillbax till livet och till er för JAG har SAKNAT ER ---Kram--

Mina kära har skickar både blommor och massa fina SMS till mig idag och jag vaknade med ungar och gubbe skvalandes 0700 -Ja må hon leva..... ja  då vet man att man lever,,, fick present och frukost och goa skratt. Mina små älsklingar kramade mig och var såå glada för att det va min födelsedag. (tror de planerar tårta och grejer till senare ; )

Ha en skön dag alla Ni
Kramen

Kommentarer
Postat av: Frida

Grattis till dig! Blir bara finare för varje år.

:-)

Vad blev det för present och fick ni njuta av tårta?



Kram!

2009-05-05 @ 19:48:39
Postat av: Anonym

Grattis vännen min!!!! KOmmer faktiskt inte ihåg hur gammal(ung) du är men fasligt ung är du ännu i alla fall!!!!!! Jag har ju nästa kris i nästa år:( HOppas du haft en bra dag,du firar väl i helgen???? KRAM

2009-05-05 @ 21:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0