090508

Morognstund har guld i mun ?????

Nä det kan man inte säga !!!!! Min dotter är en trubbelmakare utan dess like, inget jag säger kan hon göra inget jag ber om tas emot ! Hon gör mig galen, förbannad och jag får huvudvärk av att trycka tillbaka explosionen som är såååå nära. Kommer det gå över ? Hon är snart 7 år blir det värre ? HJÄLP ! 

Ja herregud vad känslorna kokar och snart har det gått över och jag saknar henne igen : )

Nu skall vi på inköp med Saint Tropez skall bli kul att se deras höst kollektion vädret bidrar med känslan i alla fall. 

Min praktikant JOhanna gör sin sista dag hos oss idag, riktigt sorgligt hon har varit en liten pärla, sååå duktig och trevlig så jag kommer sakna henne massor.  Vi höres underdagen 
Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0