090516

TJA !

Nu är det lördag Ef. och det har varit full fart i Kungälv ! Wow vad roligt med såå mycket folk och sååå många härliga kunder som är söta och ger oss ständigt massa fina kommentarer    -We love You Too !!!!

Sitter hemma och skall börja göra en sallad till Oxfilen som grillas om en stund, har snäppt en öl och rapat lite. Min kollega håller alltid på att smälla av när jag lägger iväg jordens raaap men skall jag berätta en hemlis ?
Hon har oxå börjat rapa, hon börjar bli ganska duktig, det är lite klent ännu men det tar sig hihihihih..  

Ja man kanske är lite grabbig men va faan det bjuder jag på, min lilla tjej har smugit ut på baksidan med mitt nagelack och jag bara inte orkar säga åt henne att hon inte får använda det ,skall bli kul och se hur hon ser ut om en liten stund.
Hoppas er lördag är lika mysig som min skall bli på återseende OCH



Kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, rackarns vad du kan rapa! Jag är nästan lite avundsjuk på dina jätterapar, det låter så gott. Om man kan säga så om en rap...?

Vi har också grillat, tillsammans med våra underbara grannar. Nu är det sängdags för lillan och jag ska gå till uteplatsen med ett glas vin och röka. GÖTT med helg å finväder!

Kram på Er!

2009-05-16 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0