090520

God morra !

Är det någon mer än jag som saknar the voice radio ? Jag håller på bli knäpp när de inte sänder på radion längre, vad har hänt ? Har kollat på deras hemsida men det finns ingen info om varför de inte är on air i gbg längre. Bedrövligt måste jag säga nu är det en ROCK kanal istället helt värdo ! Massa gammla skit- rock- klassiker som får en att tänka på tonårs discon, hubbabubba hångel och tryckare i 1 timme. Blääää ........... Nä fy fabian för radion i GBG det är värdelöst inte en vettig kanal med  up to date musik.  

-Jaja nu är det min lediga dag och jag skall inhandla en snygg topp som en kund hade på sig igår, jag blev helt såld, det bästa va att den kom från Gina Tricot 149:- passar mig perfekt !!! 

Vad tycks ? Hoppas den finns kvar i butik ! Hör av mig senare och berättar vad jag fyndat 

kramen


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan!

Vad har jag gett mig in på?! Kolla på denna blogg http://nyheter24.se/mamma24/bloggar/maria-meckbach/

Linn, det är jag... Jag ska tokträna i 6 veckor, fattar inte hur jag kunde gå med på detta. Ja ja du kommer att kunna läsa hur det går för mig på bloggen. Jag ringer dig när jag behöver peppning och stöd. = )

KRAM!

2009-05-20 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0