090521

Tur att religonen finns !

Ja annars hade vi inte haft ledigt dessa fina röda dagar ! Ja bara därför kan man bli lite religös,

fast jag är väldigt troende ändå, men de röda dagarna är som en liten bonus. 
Idag är en riktig slappar dag sååå göööttt! Får lite besök om en stund och gubben har precis åkt på match , som sänds på TV idag by the way ! tv4 sport kl1900 tror jag det va Qviding -Mjällby. Han skall sitta på buss hela dagen igen, tur att det finns datorer ; ) 

Måste säga till min kära vän Malin -Du är såå sköön som utsätter dig för detta ! Jag hejar på och lovar dig att peppa i alla stunder, du kommer va såå nöjd ( SNYGG ) när resultaten och endorfinerna kickar in  heja, heja, följ min Malin här :
http://nyheter24.se/mamma24/bloggar/maria-meckbach/ 

So long 
Kramen

Kommentarer
Postat av: Malin

TACK för ditt stöd, vad du är gullig! Har haft mitt första pass idag. Trodde att jag skulle döööö ett tag, men det gick faktiskt rätt ok ändå. Bara 17 pass kvar då... = )

KRAM på dig och familjen!

2009-05-21 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0