090525

Hej hopp !

Haft en bra helg ? Det har jag som vanligt då, men hur sa man    -  Det blir vad du gör det till !!!
Ja...... och jag gillar inte att ha tråkigt ; )

Min man och jag hade dejt på lördagen och det va super härligt, vi käkade först på Franska hörnet och sedan en drink på bergakungen innan vi kollade på änglar och demoner.  Måste säga att även om vi hängt ihop så många år tittar jag på honom i smyg och tänker -guud vilken underbar man jag har. (Sannolikt gör han likadant naturligtvis) hahhah

Idag ringde Cia från GBG och berättade att det kommit super fina toppar från saint tropez,  som jag hämtar upp imorgon bitti innan jag åker till Kungälv. Kuuul med nytt !!!

Visar även bild på den ur söta toppen från Vila som kom i 4 färger SE OCH NJUT !!!



Kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0