090527

Kärlek !

har ni sett en så snygg jacka? till hösten kommer den + flera andra snygga stajls från desigual sååå klaart !!!!!!!
ville bara visa er så ni inte köper FEL jacka i höst för vi kommer ha de rätta ; ) hihihih
varit ledig idag och tagit det väldigt lugnt, tack vare blåsten som måste fått varenda hatt att flyga av, hade världens planer att måla om min inglasade veranda men det får bli en annan dag. Ser fram emot morgon dagen är i Kungälv då kom o hälsa på ! 


När jag kom in i Desiguals bås på mässan va denna det första jag såg och jag gick rakt fram och kramade den hårt släppte inte taget om den på flera timmar. Ni ser väl mitt nöjda flin ?

kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0