090529

Hej alla vackra varelser !

Har haft fullt upp i Kungälv idag, med massor av söta pappor som köper morsdag presenter !
Det kommer vara många glada mammor på söndag med Sweet paket, gud vad jag hatar att slå in paket by the way !
Jag vill att det skall bli fint och får krupp om inte papperet gör som jag vill !!

Solen värmer min själ och mina fötter, puh ! Jag skall hem och hoppa i högklackat för stort kalas på Lyckorna bryggan,,,, vet absolut inte vad jag skall ha på mig ? Hmmm .........jag vet att det inte borde vara ett problem men nu har jag armar som skall döljas och en mage som är på tok för tjock osv.  fast nog skall detta ordna sig, Det blir som vanligt hysteri framför spegeln lite tårar och en fast beslutsamhet att nu börjar mitt nya liv med grönsaker och 3 mils promenader,, hahahah  vi höres

kramen


Kommentarer
Postat av: Erica W

Hej! Kommer du ihåg när vi mätte våra bens omkrets med måttband....ha,ha,haaa. Det är nog vår eviga börda dethär med tjocka lår och putmage:( Du är så fin som du är!!! Glöm inte det! KRAM!! Tessa hälsar!

2009-05-29 @ 21:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0