Här är vi !!




Robin Borg & Tina i rökrutan

Kommentarer
Postat av: JANA

TINA I LOVE YOU!



VILL VARA LITE MEAN MEN DET FUNKAR INTE,

Jag blir bara ledsen när jag inte är med er vid

sådana här stora tillfällen, VÄNNER, Stjärnans

dag idag, ta hand om henne på det vis som

bara ni kan....



När ideerna tar slut, hoppa bara upp på borden,

det GÅR att lyfta taket, testat, helt OK! :))



SO NICE, Du strålar idag! GRATTIS GRATTIS GRATTIS!



HIPP HIPP HUUR..A HUUR..A HUUR..A! :)))))))



THE BEST TO THE BEST!!



JAG VILL OCKSÅ VARA DÄR! HOPPAS NI FÅR EN UNDERBAR KVÄLL!



Hoppas ni kan få till det med Skypen så man får se er LIVE!!



Tina ännu en gång ett STORT GRATTIS till dig som är en fortfarande snygg kvinna, 40, framgångsrik, mamma, underbara barn, underbar man :)) underbart hus...vännerna som är med dig nu, även de som inte är med dig...! Med allt det här vid din

sida går allting mycket mycket bättre..livet blir vackrare..



man kan säga att du har LYCKATS!

Fortsätt skratta på det sätt som bara du kan,,,för det ju du, TINA BAMBINA!



Gud vad jag e snäll idag,,,,





ses lite senare igen,,



love you baby,



JANA med familj



SKÅL VÄNNER!





2009-05-09 @ 21:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0