090906

Det va ett tag sen !!!
Ja den här blogg torkan kommer i slängar likt förkylningar, men vips är den borta och man känner suget efter att få blogga igen.
Efter några hektiska dagar är allt sig likt igen och hösten är vackrare än vad jag kommer ihåg den från förra året, man bara myser. Här hemma är snickarna klara med entre utbyggnaden och jag håller på planera hur den lilla hallen skall inredas, har fastnat för den lantliga stilen just nu och är väldigt insöad på fransk lantstil, mest är det tack vare den underbara butiken Dreamhome som ligger på Ytterbyvägen i kungälv. (måste besökas) jag kan gå in där bara för att vända en dålig dag till positiv atmosfären är helt underbar och systrarna som har butiken är Ur gulliga.
Kolla in :
http://systrarnadreamhome.blogspot.com/
Jag har spanat in en text som det står Home sweet home att sätta på väggen eller ngt liknande vad tror ni ?
Nu fick jag bråttom suttit och lallat här alldeles för länge ...............hjälp stress!!!!!!!!
kramen

 


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej vännen! Kikade in på länken och det ser helt ljuvligt ut på Dreamhouse. Synd att man bara itne kan byta ut ALLT hemma och ändra stil lite då o då. :)



På tal om väggord (omdet var det du menade?) så är ett tips att kika här: http://www.tradera.com/search/result.aspx?search=v%E4ggord&search_category=-1



Finns massor att fynda på Tradera om du har tur.

2009-10-06 @ 13:06:07
URL: http://fridajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0