090919

Hej alla fina ! Vilken blogg torka ...... lika lång som saharas slätter kan man säga ! Det har hänt så mycket så jag har inte haft energi att sitta och blogga , vart skall vi börja ? Inbrottet i Kungälv onsdag natt kl 0300 tog all den sista energi jag hade puuh ! Som tur va så kom securitas till platsen 4 minuter efter att larmet gått så förövarna hann inte få med sig speciellt mycket men ändååå !!! Dörren förstörd,glas hela butiken och en sån konstig känsla att det varit ngn inne mitt i natten och röjt runt i butiken så obehagligt. Annars så har det varit väldigt mycket nya varor och fokus på webb shoppen som vi även fortsätter med idag att fota till. Sååå mycket fina kläder som kommit som Annelie skall få hoppa i idag och modella för mig med, även massor av accesoarer har inkommit. Så jag hoppas hinna lägga in det under eftermiddagen ( om inte datorn börjar super krångla igen ! ) Nu skall jag fixa lite här hemma innan jag sticker så vi höres senare kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0