091028

Godmorgon ! Brrrr vaknade till ett kyligt sovrum efter att ha sovit väldigt dåligt inatt ...... Min lilla F hade mardrömmar och kom till vår säng inatt , -Shit,,, sägaer jag bara ...... Hon har sparkat mig i ryggen och skrikit i mitt öra, kroppen är helt mörbultad. Hon va så spänd för Hallowenfesten på fritids idag så hon drömt om allt möjligt i natt berättade hon på morran. MIn man gick upp kl. 0500 för då kunde han inte sova mer nu sitter vi och dricker mycket kaffe för att börja fungera lite alla fall. Igår fick vi toppar från Koola Anna helt underbara med sned dragkedja och hög krage. (Hoppas kunna lägga in lite bilder i EF.) Vi fick även en underbar tunika från Vila som vi väntat på som bara den, jag köpte en till mig själv direkt som jag skall ha idag åhhh blir såå glad av den : ) Har ni massa skojiga planer för helgen ? Tycker att vi Svenskar börjat fira Halloween ordentligt nuförtiden, själv skall jag göra grön potatis mos med prinskorvar som ser ut som fingrar som sticker ut ! (mandelflarn som naglar) till barnen så tänkte vi gå på Bio UPP med några vänner. Ha en underbar dag så länge,,, nu skall jag sminka i ordning min lilla djävul som står och stampar bredvid mig. kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0