090909

GRATTIS MIN ÄLSKADE !!!!

Ja vi firar 1 år idag jag och min älskade BLOGG !!!!!!!!!!!!!!!

Herregud vad tiden går fort, ja men nu är det 1 år sedan jag på allvar började blogga nästan varje dag och jag tycker själv att det är svin kul att gå tillbax och läsa vad jag höll på med för ett år sedan osv.

Jag skall köpa en liten tårtbit och fira detta senare idag, nu skall jag sätta mig med webbshoppen lite för där har det börjat vara mycket aktivitet på sistone såååå kuuul .....

Annars så ser dagen ut att bli som vanligt med jobb, skratt jobb,, garv och lite skratt

Måste bara berätta en sån himla bra historia som man skall dra sig till minnes när man stör sig på ngt så mycket så att det påverkar hela ditt liv och du ältar och ältar detta stör moment
(Det händer mig lite nu och då fast jag jobbar med mig själv av göra som "Munken".. ...; )

2 munkar vandrar i bergen när de plötsligt kommer fram till en bro, vid bron står en gammal gumma som ser sjuk och hemsk ut. Gumman frågar den yngre munken
-Kan  du bära mig över bron ?
-Nej , aldrig svarar munken och går själv över bron.

Gumman frågar den äldre munken
-Kan du bära mig över bron ?
-Visst, svarar munken och bär gumman över bron.

När de kommer till andra sidan sätter den äldre munken ner gumman och hon tackar för hjälpen och går åt sitt håll. Munkarna börjar vandra på sin stig, den yngre munken muttrar och gnäller om gumman som den äldre munken bar:

 -Hon luktade illa och såg såå hemsk ut fy vad äckligt ! Jag skulle aldrig i hela mitt liv göra en sådan sak usch och Blää ... bla bla bla bla,,, efter att han malt på en bra stund frågar han .

-Varför bar du gumman över bron ?

-Jag bar gumman över bron , men du bär ju henne ännu !


Ja vad säger ni om den ? Sensmoralen är alltså:

-Släpp det och gå vidare

kramen

Kommentarer
Postat av: Cia

Sååå Braaa=)

2009-09-14 @ 16:00:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0