090910

Torsdag !
Ja hej alla kära nu är helgen snart här igen ,,,, vi har haft fullt upp med att packa upp varor och fylla butikerna till bredden så nu kan kylan komma så vi får dra på oss våra goa skor och härliga päls västar !!!!!!!
Inatt ringde Securitas till mig och sa att larmet i Kungälv höll på lägga ner för en propp hade troligen gått !
- Aj shit vad kul att sätta sig i bilen 23.30 och köra för att byta propp  hahahhahah jag skrattade hela vägen .....
Väl där i mina ulltofflor och pyjamas så trodde några fulla tonåringar att jag rymt från hispan och skulle göra inbrott ngn stans. för de såg livrädda ut när jag rattade upp bilen framför porten och varvade på tomgången  ; )
De stack fortare än jag hann säga flaska, inne i butiken pep larmet svagt och klent så jag bytte en propp och ringde securitas
-ja vad bra nu är allt igång svarar hon !
In i bilen,, körde rally hem sladdade lite och la en fet rap och sa -Jjjjjjjäääla skit fan ! sen hoppade jag i säng.
hihihi........
På morran när jag kom till jobbet var det inte igång någonting ! -Wwaawh vad arg jag blev !!!!!!!!
men nu är det fixat och klart tack vare världens bästa Sara och hennes kollega som röck ut till oss
kram på ER !
Ja det va min dag på ett ungefär nu skall jag räkna lite matte och ta fram kvällsfika
kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Du har ni fått i Vilas pälsväst? Såg den i en annan affär och tyckte att den såg riktigt snygg ut! Har du den kan du väl skriva tillbaka och jag kanske kan få chans att hinna köpa en innan de tar slut?



Kram!!

2009-09-10 @ 21:03:39
URL: http://fridajensen.blogg.se/
Postat av: Frida Jensen

Hej!

Vi går inte på bio idag, vi hittade inte någon vi jättegärna ville se, men kanske vi går nästa vecka.

Kram!

2009-09-11 @ 16:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0