090920

Hej hoppsan sa !
Ny vecka imon och jag njuter av min söndag !
Idag skall jag göra något jag inte gjort på väldigt länge ....... jag skall träna fotboll : )
Japp ni läste rätt , idag skall jag prova att träna med Näsets damer för skoj skull ; )
Ja känner jag att det är dax att sätta fart på mig, kanske jag rentav fortsätter för jag liksom saknar träningen, har upptäckt att enda sättet för mig är att röra på mig är att jaga en boll.
Har lagt pengar på gym kort 3 ggr och spenderat 15 000:- på att träna totalt 5 pass ganska dyra pass har det varit hmmmmm....
Så nu blir detta ett nytt försök jag har ju trots allt spelat fotboll i många år i unga dar och är inte helt tappad bakom en vagn tror jag? det återstår att se...... fy jag kommer att dö !
Jag har tur att Linda kommer med som inte heller har spelat på ett tag, fast Linda ser ut att va i bra form så det blir väl jag som kommer snora och ligga sist i varje löpning,,,,,,shit vad har jag gett mig in på ?????
Ja jag får rapportera om jag överlever detta senare under dagen
kramen

Kommentarer
Postat av: Malin N

Vad roligt att du ska spela fotboll igen! LYCKA TILL, hoppas det går bra!

Jag är likadan... Har slängt ut en massa pengar på ingenting. Lagsport är min grej, då kan man snacka lite skit mellan varven. Det är mycket roligare!

2009-09-21 @ 08:40:01
Postat av: Martina

kolla in min läppförstoring =)

2009-09-21 @ 09:12:48
URL: http://martina86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0