090921

Måndag !
Kaffe och dator en liten S på min axel ,,, så ser morran ut hos oss. Skall snart sticka iväg till jobbet bara fixa med hemmet lite först sen iväg.
Jag hoppas verkligen att det kommer lite Desigual kläder i denna vecka för nu stampar verkligen våra kunder och kräver att det skall komma !!!!!!!
Annars har helgen varit bra jag överlevde faktiskt tränings passet riktigt bra ! Jag och Linda var båda lite förvånade över oss själva så en klapp på axeln till oss. Vaderna är där det gör ondast idag, på morran när jag sku ner för trappan så va krampen nära att svepa omkull mig.heheheh
Nu känns det som om hösten kommit oxå, det e gött med lite regn och rusk väder så att man äntligen kan dra på sig sina goa tröjor och stövlar. Jag försöker höra av mig under dagen
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0