090927

Söndag !
Hej och hå vad härliga söndagar är .... vi började morran med att göra fattiga riddare för att få en stadig start.
Idag har hela familjen forbollsträning eller match, lilla S börjgade redan nu och lilla F har kl1500 och sen jag kl 1600 mannen är i stockholm sedan igår för match kl 1500 idag mot Vasalund, jag har bestämt att det skall bli VINST för Qviding idag ...nu får trenden vända till lite positiv.
tyvärr måste jag nog bara jogga idag på träningen för jag har sååååå ont i min lår muskel. Det är jätte konstigt men det kom i torsdags när jag och Tina va ute på uppdrag ,det bara högg till och sen har det blivit värre & värre så jag måste vila lite idag buhuuuuu.... (jag blir riktigt ledsen faktsikt för det är såå kul att spela boll igen)
Sen blir det de gamla vanliga sysslorna , städa ,tvätta , handla osv. ni vet hur det är : (
ha en underbar dag alla fina
kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0