090929

Hejsan Fina !
Ja nu har det hunnit blivit kväll och jag har inte suttit vid datorn alls idag så sorry ,,, jag har bara inte haft tid att uppdatera bloggen....
Men nu när jag sitter med ett glas rött och bara njuter så kände jag att jag saknade er ; )
Istället för att prata om idag tänkte jag berätta om de dagar som kommer :
I mon ska jag och Annelie stor städa butiken i K-älv inför Guldkvällen på torsdag ( Ni har väl inte missat ?)
Vi har öppet till kl.20.00 på torsdag i Kungälv det blir alltid lite X-tra mys då , vi bjuder på lite smått och gott och har några erbjudanden på XX(?) kläder.
Ja så imorran tar jag skurkäppen och flyger till Kungälv... hihihih vi skall skura och feja och fixa världens finaste skylt fönster. Jag lovar att lägga ut en bild till er här för jag vet att några av er har för långt att åka & se med egna ögon :- )
Imorran skall jag oxå sticka in till tjejerna på Småtufft och höra hur det va i S-holm!  ,,, Coolingarna har ju varit där för att köpa in Desigual Barn,,,, tjohooooooooooooo!!!! Snacka om livsfarligt för plånkan barn kläderna är ju lika fina som för vuxna ; )
kolla in www.smatufft.blogg.se
Kramen

Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Det hade varit roligt att komma på Guldkvällen, det låter fint det! Men mannen tränar och barnvakten ska ha tjejkväll. :(



Kramar!

2009-09-30 @ 07:36:39
Postat av: Annika

Ha ha..det var som du sa!! Sååå mycket fint! Vi höll oss inte till budget och antal pieces, vi försökte men det gick inte;-),,Höres senare snyggo:-)Kram

2009-09-30 @ 09:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0