2010-01-29

God morgon ! Vilken dag det blev igår PUHH ! Jag skulle sluta lite tidigare och ha en skön dag med lite pappers arbete och omflyttning i butiken. Men så blev det inte ! Det damp ner 12 st kartonger med kläder från DESIGUAL !!!! JAAA äntligen hade nästan gett upp hoppet om att det skulle komma över huvud taget ....... Men det blev stor lycka och jag började packa upp allt, jag lämnade butiken 19.40 och det såg ändå kaos artat ut stackars Tina som skall jobba idag och måste ta reda på allt + att det kommer ju komma massa tjejer som gått och väntat på dessa kläder. Jag skall alltså vara i GBG idag och det skall bli trevligt, har med de flesta av desigual plaggen som kom igår med mig och skall packa upp och fixa i butiken. Lovar att slänga upp lite bilder asap. Ta även och gå med i vår grupp på Facebook som heter Sweet och har vår logga, där kommer det oxå upp bilder och kommentarer som kan vara kul att kika på. Ha en underbar dag alla finaste så härs vi snart kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0