2010-06-04 hej fina ! Vilken härlig varm ...

img_6807 (MMS)

2010-06-04 hej fina ! Vilken härlig varm sommar dag det varit : ) nu säljer vi klänningar som bara den, sitter själv och funderar vad jag skall ha på mig på midsommar ?? Lite tidigt kanske men jag älskar fina klänningar till midsommar , vita drömmar skall det vara. Arbetsdagen kan inte ha blivit bättre idag !! Tack vare min underbara "kund,vän,ängel" (kärt barn har många namn) som kom och räddade upp dagen för mig , hjälpte till i butiken och stor röjde , vek och fixade. Det blev sååå bra   O fint ! Inte nog att hon kommer o hjälper mig hon har med en underbar hembakad rabarber kaka som vi tog till kaffet när jobbet va avklarat : ) tusen tack till finaste DU ...  Ni andra får en bild av kakan och receptet kommer ngn dag !!! Kramen


Kommentarer
Postat av: Frida Jensen

Hello!

Gott med hjälpsamma vänner. :) Jag har provat en superfin klänning från desigual, perfekt midsommarklänning. Den är vit, med en ballongkjol. Vet du vilken jag menar?

2010-06-06 @ 07:25:19
URL: http://fridajensen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0