2010-06-28

Måndag ! Hej hallå fina vänner : ) Ja nu har de slöa dagarna dragit förbi och det börjar vara dax att sätta tänderna i lite jobb nu på dagarna. Vi startar ju vår rea för VIP kunder kl 18- 20 nu på tisdag 29 / 6 , den får ni inte missa, kommer va super bra med massa roliga erbjudanden och tokiga priser ! Vädret e sådär idag och jag tycker det är skönt för då kan Lilla F vara ute och ha det gött utan att bli helt förstörd i huden. Min lilla S har varit ute och sprungit nu på morran och kör armhävningar och sit ups varje dag för att han skall spela Gothia cup om några veckor och de har intensiv träning inför cupen, jag älskar Gothia cup har själv spelat den 4 ggr det kommer bli så kul att vara med S när han upplever den för första gången. Nu blir det att stöka undan lite hemma och en kaffe sen iväg och fixa lite i GBG butiken inför REAN !!!!! Ha det gött alla fina kramen

Kommentarer
Postat av: Erica

Hejsan! Min kompis Anne (kommer inte ihåg om ni träffades nån gång??) ska också komma till Gothia cup med sin familj. Det är min guddotter Jennica som ska spela där med sitt lag Honka (Espoo),hon spelar i flickor-14 år. Jag tipsade henne om din butik så jag hoppas att de hittar dit också:)

2010-06-28 @ 21:35:42
Postat av: Karolina

Jag bara ääääälskar den gröna Desigualklänningen jag norpade på självaste midsommarafton! Får se om det kan bli några fynd ikväll...

2010-06-29 @ 09:08:48
Postat av: anita

Tack för en trevlig vip-kväll med fina fynd. Du är bara bäst. Som vanligt alltså. Kram.

2010-06-29 @ 21:55:36
Postat av: linn

@Erica : Jag kommer ihåg Anne och jag skall hålla utkik efter deras lag och henne ! Va kuuul kram på re



@ Karolina : Hoppas du fyndade lite till kram



@Anita : Alltså jag bara gillar dig sååå mycket : ) fina fina Anita

2010-06-30 @ 23:27:21
URL: http://sweetstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0