2010-11-03

Hej hopp i höstskogen ! Idag har det varit rätt trist faktiskt men jag har en bubblande känsla av skratt i magen ändå : ) Oavsett vad som händer så är det tur att man har humor. Sen fick jag en inbjudan till Middag hos fina människor till den 20:e nov och jag vet att det kommer bli skit kuuuul för värdparet är helt fantastiska och väldigt varma & roliga. Så ja det är en höst full av trevliga middagar och sköna samtal, jag är väldigt tacksam för alla härliga människor jag har runt mig ni gör mig lycklig en bamse kram till ER ! Nu blir det iväg och stor handla mat för helgen eftersom Mormor är här från Norrland blir det en hel del bakande , detta är en av 3 bakningar xoxo kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0